GV Schermafbeelding

Uitvoeren impactanalyse en detailinventarisatie huisstijldragers.

 

De Groot & Visser is opgericht in 1980 en uitgegroeid tot één van de grootste gevelbouwers van Nederland. In 2017 is door het familiebedrijf een nieuwe visie en missie ontwikkeld: “Building Human Energy”. Om dit te onderstrepen is Maradona Creative Agency gevraagd om een eigentijdse communicatie- en huisstijl te ontwikkelen.

 

 

De Groot & Visser had zichzelf qua doorlooptijd een ambitieus doel gesteld voor de ontwikkeling en lancering van de nieuwe huisstijl.
 
Van Loo Merkimplementatie is door het designbureau Maradona CA ingeschakeld om te komen tot een realistische inschatting van de haalbaarheid van de planning.

GV Schermafbeelding Begrotingscomponenten GV Schermafbeelding Visualisatie

Van Loo Merkimplementatie heeft een impactanalyse uitgevoerd. Voor een soepel verloop van het traject is tegelijkertijd een detailinventarisatie van alle huisstijldragers gemaakt. Op basis hiervan is een backplanning en gespecificeerde begroting opgesteld.
 
De impactanalyse heeft als basis gediend voor de besluitvorming over moment van livegang, fasering en de aanpak van de implementatie. Dit op basis van de zichtbaarheid van de huisstijldragers, doorlooptijden en bedrijfseconomische onderbouwingen.